2009年6月16日 星期二

SHOPPING

星期日同Justin晏一晏先出門口﹗


佢星期六晚去左飲野得返我一個響屋企﹗差唔多4點先返到喇......


不過算啦﹗佢唔係成日係咁都ok gei~~~


好彩天氣都幾好﹗


我好想買鞋、衫、Gel Plus、Makeup Remover同Toner.....


Justin就想整一套新的灰色西裝﹗


佢想要好淺好淺色......


好似好難搵咁呀........



我地去左兆萬(佢見樓上有貼紙相影,仲主動話同我影﹗)



我真係好開心ga~~平時原來佢都有聽我講野ga~



不過日本影真係平好多靚好多Function多好多﹗



Anyway有得影就好好ga la~~



最後我都買到Gel Plus、Makeup Remover同Toner.....


呢支Toner係我上次去日本果時買過,9個月之後用哂喇,雖然貴,不過我真係好鍾意﹗


鞋同衫就睇唔岩﹗到底我想買咩呢????



之後我地就過左去佐敦,因為Justin想食3姐妹....


3個月前食過,都幾好味呀.....


例必要叫串燒同燒雞亦,仲叫左珍多冰、青檸梳打、鹹魚炒菜、菠蘿炒飯....


當然仍然好味啦﹗不過鹹魚炒菜就腥左d~~~


可以咁樣簡簡單單,開開心心落去就夠喇﹗


I love U.....



沒有留言:

張貼留言