2009年6月26日 星期五

Cheer up 田

星期3 Justin由太古調左去灣仔(我返工既地方﹗)


佢話我應該會開心﹗


但我偏偏哭了....


其實佢一直都擔心轉左會唔適應﹗


而事實佢真係唔適應...


每一晚都同我講佢新公司新同事點點點.....


一個Staff連屬於自己既台都無,How to work????


一個Staff連自己既一班客都無,What to do????


返朝早8:30,收夜晚9點幾﹗鐵人都頂唔住啦﹗


雖然我唔知道佢實際工作情況點,但聽到你唉聲嘆氣,我心里一直都很難過﹗


安慰的說話只不斷重複


我知道作用不大﹗


但我又可以怎樣?????


我咩都做唔到﹗


星期4 lunch我忍唔住走左去佢公司,偷偷地想睇下佢﹗


其實一來一回都要4-5個字腳程


去到見唔到佢,都有小小失望....


當我轉身見到佢﹗


我就忍唔住喇.....眼淚係咁流係咁流...


我就係咁傻咁白痴﹗


見到你唔開心,我都唔開心﹗


你辛苦,我會心痛.....


響我心入面你是有能力的﹗


但同一時間我知道你份工壓力很大很大﹗


如果你真的想休息一段日子我會讚同 (最好9月啦﹗到時我請返一個星期假我地就可以去旅行喇﹗)


無論怎樣只希望可以響你身邊支持你﹗


工作只係我地生活既一部分﹗唔好俾佢影響生活太多﹗


" 東家唔打打西家 " 永遠都岩ga.....


況且我覺得以你能力一定好快會搵到第2份更加鍾意既工﹗


Trust You


沒有留言:

張貼留言