2007年9月12日 星期三

再一次折磨

上司星期二又俾左一份手寫既文件叫我打﹗

但我實在太多野做喇﹗

又要幫人搵文件、影印、羅Print Out、出Circular、買Insurance

仲有好多好多

出完Circular都已經六點﹗

我同佢講聽日先打﹗因為全份有七頁,但我只係打左一頁﹗

如果佢要我留低,我諗我要到第三朝都未走得﹗

今日,我真係無晒心機﹗因為打左成日都未整好份minutes

都唔明點解佢要咁折磨人﹗

自己打仲快過叫我打10倍﹗真係人都癲﹗

放左工就買左粟米返屋企煲粥俾Justin食﹗

雖然唔係好關事﹗但除左咁我諗唔到我仲可以幫佢做咩﹗

不過好似放得太多米﹗同埋得粟米一樣唔夠甜﹗

好煩呀﹗幫我燒左份minutes佢呀﹗


1 則留言:

  1. hi! 你好, 我是路過的人. 我為女友整了一個結婚倒數的blog, 但她不知道的. 希望有多些瀏覽次數及回應才告訴她. 請問你可否幫幫忙呢?

    回覆刪除