2007年9月4日 星期二

朝八晚十

放左一個月假,其實係一個月唔洗返學,又開始要返學喇~~~

朝早八點出門口返工,成日都好忙﹗無停過,不過時間真係過得好快﹗

放左工就等埋庭庭一齊﹗原本有野要交換﹗點知我放左響公司雪櫃唔記得羅走><

之後行左一陣就去上堂喇﹗﹗

一上就去到十點﹗返到去已經差唔多十一點﹗﹗

而家BidD我無用既野出去﹗

因為有幾支Mask未用過﹗但我之後應該會Keep住用果間美容院既Product,所以咪Bid出去lor

十月仲要去韓國﹗再係咁落去﹗真係跳樓都唔掂﹗

媽咪晤我:”點解你每況愈下既??” (佢講我個Acc呀﹗)

無計啦﹗之前實在用得太多喇~~~

又試錄唔到<<十四歲的媽媽>>咁要架錄影機黎做咩呀???


沒有留言:

張貼留言