2007年9月7日 星期五

原本星期日三訓得好差﹗星期四都無咩心機,無咩火﹗

點知晏晝有個同事走過黎問我,我而家係咪無野做?????

我自從做左ManagerAssistant之後日日都好多野整﹗

難整??又唔係係好濕碎﹗講真穴係多野做過之前Scsn野好多﹗

不過我唔介意因為我學多左好多野﹗(唔知學既野有無用,不過我開人左﹗)

跟住最嬲就係佢話Dept Head以為我無野做,而佢地又唔俾野我做﹗叫佢地俾d野我scan

聽到真係好唔開心﹗

我自問唔係一個好勤力既人﹗但我收得你人工我係一定會做好份內事﹗

如果唔知我缺緊咩既你可以問,你唔問我都可以問返Manager呀﹗

有一刻我真係好想同Dept Head講﹗我有做野﹗(不過咁做好似好細個咁﹗)

但你明唔明呀﹗我覺得俾人屈呀﹗

我又諗過同Manager講叫佢幫我解釋﹗但我又覺得好似唔關佢事但又煩到佢﹗

咁唔開心係因為我細個既一個Bad Experience.

記得細細個幾歲既時候﹗

有一日我真係好記得,媽咪果時響好近我學校既地方做野﹗

有一個同學既媽咪走黎學校鬧我,話我講佢個仔壞話﹗

我一個細蚊仔對住個大人可以點﹗我係咁喊係咁喊叫住媽咪﹗

咁媽咪黎左學校﹗但果個家長走左﹗

咁老師就同我媽咪講係小事﹗叫媽咪返去﹗

媽咪走左之後,我好記得個老師同我講﹗而家咁就算我做過都唔會認﹗

個問題係我真係無做過,但佢就覺得人地家長都黎得講,一定係真﹗係我唔認﹗

你知唔知果下個心有幾Hurt????

所以我講過你可以打我,可以鬧我但唔可以屈我﹗

又搞到我成晚都諗住呢件事﹗好唔開心﹗

連做Facial都無心機﹗

不過Tracy話我好左好多﹗今次進步好明顯﹗

去左四次就好左咁多﹗都值得開心既﹗

希望之後會越黎越好﹗咁咁貴都抵返﹗

係我太小氣??太執著??定係因為我係小職員而要受咁既委屈﹗


沒有留言:

張貼留言