2007年9月27日 星期四

中秋節我們很快樂

原本可以3:30放工,點知放工之前突然間有2個文件要整﹗

搞到5點佢地先話都係星期四先再整﹗激死我喇﹗

但如果唔係Emily問我地走得未佢地都未必會出聲叫我地走﹗

咁同平時咪差唔多﹗

返到黃大仙就去左買餸﹗買左蜜汁京都骨同小唐菜

D京都骨唔夠軟,硬左小小﹗

菜都係咁啦﹗

同細佬食左中秋飯之後就出去CBJustin

佢響灣仔同屋企人食飯﹗

我地去左維園行花燈會﹗(佢第一次行呢類型既野﹗)

其實我之前幾年都黎過,今年好似無咁靚﹗

我地望到個月光呀﹗^ ^

D唔開心已經過左去﹗而家開心就得喇﹗

我地行左一陣就走喇﹗

去灣仔,又過返CB﹗打左一陣機﹗

^ ^ (Justin話佢已經好開心lu)

要記住你要同我一齊50年﹗但我60歲就死ga la wo……都好啦﹗咁直到我死都同你一齊喇﹗Kai 子﹗

Hahahahahahahahahahahaha~~~~~

好野﹗我前2日同佢講想去寶瓶星號﹗因為我係水瓶座﹗果時佢仲同我講: “無聊﹗

佢中秋節果日同我講年尾同我去﹗ ^ ^

錫晒我真係好﹗


沒有留言:

張貼留言