2007年9月14日 星期五

煩忙的二天

星期三

繼續戰鬥minutes

搞到發晒脾氣,最後終於搞掂﹗(佢改返黎,錯左勁多﹗但我已經盡左力)

改左56次終於都收貨,如釋重負….

放左工就過MKJustin﹗差唔多要報團去韓國喇

第一次見到佢果塊敏感既面﹗紅色一點一點咁﹗不過無我想像中咁紅﹗

醫生話會好快好返﹗咁應該好快無事啦﹗

去左銀行中心﹗點知勁多人排隊﹗

羅左Wing On、康泰、東瀛遊、美麗華

其實韓國D團價錢差別,由千幾至三四千都有﹗

睇左好多﹗揀左勁耐﹗Justin話仲煩過睇股票﹗

因為真係太多人喇﹗我地排左23間就關門喇﹗

報唔切﹗

之後去左食野﹗其實我真係幾鍾意食魚米家﹗好味又平﹗

星期四

又係勁多野做﹗

放工去左做Facial

原來小學同學搞左個gathering﹗因為有人要結婚派貼﹗

如果又唔去做Facial,又去飲﹗仲要去埋食飯﹗要千幾蚊﹗

我而家負資產負擔唔起﹗

可能因為之前食左牛肉,搞到而家皮膚差晒﹗

Tracy話有暗湧﹗

好唔開心﹗

希望Justind好返﹗


沒有留言:

張貼留言