2007年9月9日 星期日

元神出竅

岩岩起身,食完下午茶﹗

睇左女人本色

我發現我唔再鍾意Fiona既戲喇﹗(不過可能我只係鍾意早熟)

tor槍師妹白痴,呢套都係好白痴..........

一睇到佢就想死喇﹗

之後我地出左去灣仔食<<元神>>

有大舊到你唔信既三文魚刺身(唔知睇呢張相會唔會覺得好大呢??)

好厚好長﹗﹗

我地仲食左幾款壽司(好大舊呀)、甘蝦刺身...

赤貝最好味

其實食左大半,我地已經開始飽喇﹗(好彩無叫到章紅魚,如果再叫埋我真係驚會嘔﹗)

到最後食唔晒﹗要放棄三文魚刺身.....(真係第一次會放棄唔食,仲要唔係因為唔好味)

我地仲猜包剪X.....輸左食﹗係我輸多D...

好彩你有幫我食左件大件﹗

我地成餐除左杯茶係熱其他都係凍既~~~~~

同你一齊真係好開心


沒有留言:

張貼留言