2007年9月24日 星期一

逃學的星期六

因為想陪多D Justin所以逃學一日﹗

其實係因為星期六要上4個鐘﹗我好懶唔想返﹗但想陪你都係真嫁﹗

睇下VCD、食下野﹗

睇左<<跟蹤>> <<Hollow man>>

煲左瑤柱粥俾佢夜晚/肚餓既時候食﹗

Carmen教我煲粥﹗如果可以解答埋我既問題咁就好喇﹗

好想陪你耐D

不過又要去做Facial喇﹗

Book7點﹗唔想遲到,等車等到驚驚既時候

Justin:”雖然我Pass左不過仲未羅個牌,如果唔係可以車你﹗

Cherry:”wo﹗你而家可以載人ga la wo,點解你唔羅牌呀

之後Justin就俾Cherry打到鞋都壞左喇﹗

6次做Facial喇﹗

其實我都覺好左既﹗今次係Uni幫我整﹗佢無整得我咁痛﹗所以塊面都唔係好紅﹗

呢排天氣真係好乾﹗所以Fu左補濕﹗

買左一支去印、美白﹗

真係好臭呀﹗仲要好貴﹗下個月又要食面包喇﹗

不過我唔會再買野ga la


沒有留言:

張貼留言