2007年9月17日 星期一

同表妹一齊整冰皮

星期日,一早就浸綠豆﹗我見無咩做咩寫返我個日記簿啦﹗

咪諗住markd野落去﹗點知寫到去1023號既時候發現原來我24號要考試﹗點算呀﹗

成個人都唔知點做好﹗勁緊張﹗

24號已經響韓國點考試呀﹗

但又唔可以唔考試wo~~~

打左去旅行社問﹗佢口頭上話唔會罰錢﹗(希望係真啦﹗)

之後同左表妹整冰皮﹗一邊整一邊好驚﹗驚嚇死Justin﹗因為我只係sms左佢﹗佢未起身仲未知﹗

佢放19 – 28日﹗但如果改佢要請多1日假﹗

真係無辦法﹗

2點開始整一直整到七點﹗整左25個﹗好d好醜﹗有dok既﹗

不過我地d綠豆mix得好差﹗一d都唔係蓉﹗有好多粒粒﹗

表妹話咁先有口感﹗

Hahahahahaha~~~

好彩無俾人話﹗仲有人tumtim ^ ^

之後一齊煮野食…..

2日都好似無咩Rest咁﹗好支力﹗


沒有留言:

張貼留言