2007年9月25日 星期二

地獄第十九層

因為又有贈卷再唔睇就落畫,於是Justin放左工就過左去黃大仙搵我﹗


我地又一齊整野食喇﹗


今次有我尋晚煲既豬骨湯﹗雞肉炒西蘭花﹗同埋雜錦(真係咩都有﹗青豆、腸仔、丸、Crab柳,炒埋一堆)


咁就一餐喇﹗


食完野就過左去新世紀睇<<地獄第十九層>>


陪我睇恐怖片唔係俾套戲嚇死,而係俾我嚇死﹗


因為我一驚就四圍抓﹗


仲記得有一次同蘇菲佢地睇戲﹗我一驚就攬住佢,咁岩套戲就係隻鬼突然攬住果個人條腰﹗嚇到蘇菲大叫﹗


呢套戲想講做錯野一定有報應﹗


同埋每個人心入面都會有恐懼,只要你可以克服,咁先可以去到地獄第十九層,而第十九層就係真正既天堂﹗人一定要過左地獄先可以到天堂﹗


Yahoo爆笑影評 : 由買飛果一刻開始你就已經去左地獄第十九層﹗


笑到我地2個爆晒嘴﹗


希望我地每一個人都中秋節快樂 ^ ^


(希望今晚個醉雞成功)


1 則留言: