2007年9月17日 星期一

特別的一天

星期六我等埋Justin放工就一齊過去鑽石山果度報團去韓國﹗

佢塊面好返好多喇﹗再俾多小小耐性應該就會無事喇﹗

Haha~~~我又帶錯路

報左1023

報完就返左去我屋企﹗我煲左瑤柱菜乾粥俾佢食﹗

佢第一次我問佢好唔好味呀﹗佢就答好味﹗之前都係話ok啦﹗幾好啦﹗

仲一次過食左2大碗﹗

:個碗係我食飯果個碗既3倍﹗

好開心佢覺得好味﹗

今日佢終於都知道左我一直唔敢同佢講既野﹗

但佢無問我﹗可能佢根本唔介意,亦有可能係佢唔知點問﹗

不過唔再重要喇﹗

一日食2次阿波羅﹗ ^ ^

我知咩先係最重要咁就得喇﹗

夜晚就整冰皮個皮﹗

Mix à Steam

好似好易咁﹗


沒有留言:

張貼留言