2009年10月10日 星期六

低B二人組

星期五我地睇戲之前,食完野之後見無咩好做就去左夾公仔﹗



wahahahahahaha~~呢隻野好搞笑呀~~~


講真都唔易夾ga~~我記得上次去日本夾左百幾蚊HKD都係夾唔到果隻戴左頭套既鬆弛熊......真係買好過﹗


今次都夾唔到呀~~


nvm la~~影左同有左係一樣ga~~



我話佢係雞,Justin就話佢係鴨﹗


我覺得佢好似YOYO果隻 "靜雞雞"



我地仲玩左掉銀仔,不過無中呀.......


當然仲有打下波啦﹗不過次次都係我輸,真係.....=.=


雖然低低BB 不過好開心呀~~~


沒有留言:

張貼留言