2009年10月2日 星期五

國慶前後

國慶前一日我同3位同事去左銅鑼灣食飯﹗


因為同事Alan黎緊10月3要結婚喇.....


但我要上大陸,而其餘2個都唔出席佢個婚禮,所以是日請左佢去食壽司﹗


講真 "峰" 我食過好多次﹗不過今次都試左好多新野﹗


不過最鍾意都係峰蝦﹗真係好好味......


祝Alan新婚快樂,永遠幸福~~


國慶當日我留左響Justin屋企﹗


佢就一朝去左踢波......


夜晚原本我地想一齊煮野食,不過最後都決定買外賣﹗


因為我地要一齊睇國慶......


不過估唔到睇唔到煙花﹗好失望~~~


um~~60年喇......祖國真的越來越強大,繁榮....


身為中國人真的非常驕傲﹗希望未來的六十年祖國發展得更好﹗



相片copy自 Maggie Tam


真係好靚呀~~


沒有留言:

張貼留言