2009年10月4日 星期日

快樂中秋


是日中秋節,一早約左Irene、Shirley,一早就去左唱k............



好耐無見Irene喇~~~


之後就去行街,由油麻地行到去太子.....



haha~~sammi帶左個兔子黎呀~~

我以為今年都無人買俾我ga la~~點知.....



一行4人去左Simple Thai食野~~

一個4人set 有11個菜~~



再一人一杯﹗

我果杯無咩味...=.=



好細粒好得意呀~~~



芒果黑糯米~~



見隔離有間貼紙相鋪,我地又影一餐.......

如果呢部機可能影耐小小就好喇~~我地唔夠時間....



one of favoutite

Shirley勁搞笑~~




食完月餅,就帶我去玩燈籠~~

Yeah~~真係買左.....仲要係好急,好趕既情況之下買俾我﹗really so happy~~




點著左喇~~~



真係好靚呀~~~Love it~~



wahahaha~~我好鍾意呢張相呀~~~


我地點左蠟燭之後,點知蠟燭太近個後腦,黑左﹗=.=


火燒後腦.....wahahahaa~~染左髮~~



大小兔一齊影~~


沒有留言:

張貼留言