2009年10月12日 星期一

包雲吞


星期六日又係時候煮飯仔喇~~


今次我地仲好勁咁第一次包雲吞﹗


不過其實次次煮都有高人指點﹗個高人當然係我親愛我媽咪啦﹗



先講一講材料:


小肥豬肉、魚肉、蛋、"九" 菜、蒜蓉、蝦米


調味:


雞粉 + salt


先打好魚肉同豬肉,之後mix them well~~~


好可以開始包



先將適當份量的料放在雲吞皮中間


(註: 呢個份量好似太多了﹗)


之後在上方2邊,搽上粉醬



之後對摺



最後整成平時我地見到既雲吞



Yeah~~完成


樣子雖然唔係好靚,不過睇過Justin果d就會覺得我果d好靚~~



Wa~~~Justin整得好似機械人呀﹗一定分到邊d係邊個整啦﹗



最後用左一半料就包左幾十粒喇﹗


煮完出黎個味道仲唔錯ga~~好味﹗


下次試下整第2d款先..............


沒有留言:

張貼留言