2009年10月27日 星期二

Long Weekend


10月26日 是重陽節﹗


我同Justin訓到好晏好晏,因為佢之前果晚好夜返,之後就出去行街,3日連假好似多左好多日咁~~感覺好開心﹗


行左一陣不過都無咩收穫,最後我地去左食金水


heehee~~係呀又食壽司.....


上面右邊果件叫鳥雀,左邊叫龍船


都幾得意呀~~



珍寶帶子,真係好大ga~~味道都幾好﹗係我食過咁多間覺得最好味gei~~


金水蝦就痴牙左d~~



MY Favourite章紅魚~~



好Juicy 的3文魚波波﹗


其實響香港我係唔敢食海膽ga~~因為 1. 應該無得同日本果d比


2. 怕唔新解會好難頂


金水俾我感覺都幾好﹗應該新解掛﹗所以試左﹗不過味道都係淡左d~~


我會繼續去食多幾次金水ga~~試埋佢其他野~~


1 則留言: