2009年10月16日 星期五

台北Package

一個月前我已經Keep住睇下各旅行社既台北Package~~


5日4夜,因為同屋企人去,所以要住得近d車站,落車唔洗行﹗


揀左好耐,睇左好多網上推介,最後揀左天成﹗


有一晚會住溫泉旅館,之前一直都係想去烏來。


不過發現好多都係無3人房,有d就大眾池要分開男女﹗


唔係叫Justin同我爸爸佢地浸,我就同媽咪浸呀!!!???


佢地好似會尷尬小小wo~~


所以最後都係揀返響北投既春天﹗


因為


1. 捷運之後搭的士 / 酒店車都好近


2. 佢係5星酒店,管理一定唔差.......


而近市區夜晚都可以隨時出去附近玩﹗


雖然我都唔係好滿意佢房入面果個池ga la~~


不過行左2日一家人可以舒舒服服咁抖下都幾好呀﹗


其實爸爸唔可以浸溫泉,我都擔心佢會傻豬豬咁偷偷地浸﹗


所以特登響出發前叫媽咪陪佢去睇醫生,醫生話唔得咁佢應該都會聽話。


雖然去台灣只係個幾鍾頭機,不過我都想佢地坐得舒舒服服,所以加多小小錢都揀港龍﹗


港龍航班時間又好,早機去(08:15)晚機返(20:55)﹗


最後呢個Pacakge只係需要 HK$3160一個人包埋Tax~~


尋日落左訂喇,等埋酒店confrim就得喇﹗其實都幾抵呀﹗﹗


如果有平機票仲抵呀﹗


春天溫泉酒店
 


希望大家都玩得開心,住得舒服啦﹗


沒有留言:

張貼留言