2009年10月29日 星期四

記得


上次Aunt 生日,路過times,見到佢有間"鬼"屋,我同Justin講我想入去,不過當時無時間﹗


直到星期3再次路過,你主動問我係咪想入去﹗



感覺好開心呀,雖然好無聊,不過感覺你有聽我講野﹗


同埋有記住我既說話...^ ^



其實入面得好小野,原來係我誤會左係鬼屋....=.=


我好鍾意呢d燈,不過我諗無左屋企會放呢d好似街燈既燈



haha~~下一拍係咪會跳舞ga???



佢知我影緊佢就整個鬼樣﹗hahaha~~



呢d柱我又係好鍾意......


我諗我係鍾意d外國大花園既人....wahahaha~~唔知有無機會住咁大間屋呢!!!???



e....又有蛋糕!!!????


唔係又有人生日,只係上次試左果個75度,幾好味,今次試埋佢呢個55度﹗


其實食唔出有咩大分別﹗


不過我鍾意上次果個個樣多d~~


同你一齊真係幾時都開心 ^ ^


1 則留言:

  1. 你兩個真係sweet 到暈呀 !
    [版主回覆11/06/2009 17:54:00] 唔好咁講啦﹗拍拖做既正常野jei~~

    回覆刪除