2009年10月18日 星期日

Happy Birthday @ 聘珍樓


Auntie同Uncle都係10月生日,我買完禮物俾Auntie之後先知Uncle都係10月生日......


星期六更加係Auntie生日正日﹗


我地一行4人去左位於Times 10樓的聘珍樓....



wa~~Uncle真係好有型呀.....


好彩我田田都唔錯﹗wahahahahahaa~~~


Justin請左Daddy媽咪仲有我食左個豐富Dinner~~


有個魚肚魚翅湯、瑤柱西蘭花、南乳燒雞、帶子炒百合、蒸魚同埋甜品


成個set一千蚊,好似貴左d wo~~


個湯同魚都幾好﹗其他就......=.=



佢仲好細心咁買左個cake~~


當然都係佢最愛既朱古力啦﹗


希望Auntie 、Uncle身體健康﹗日日都開開心心...........


食完我地仲去Sogo行左一陣﹗


沒有留言:

張貼留言