2009年10月17日 星期六

大戶屋


星期六係Auntie既生日.......Justin叫埋我一齊食飯﹗


雖然我唔係一個好識做既女朋友,平時響佢地屋企發生N9X件"魚"野﹗


所謂禮多人不怪,今次真係好想買份禮物~~


同埋一齊食飯我咩都無好似有點奇怪﹗


所以星期五晚放左工,Sammi就陪我行左一陣Sogo....


我一早諗好左買咩ga la~~Auntie係一個事業型女性~~


我覺得一支名牌唇膏,隻色唔係太誇佢應該會鍾意﹗


原本係想買Dior~~不過最後都買左Chanel~~因為佢外形好得意﹗好高貴、好襯Auntie~~


之後Justin黎接我一齊去食Dinner~~



試左時代對面既大戶屋﹗


比我想像中平同埋都幾好味﹗



叫左一個冷面set,有面同埋一碗小雞雞飯.....


個面唔錯,不過個汁食食下就淡左d~~


個雞就燒得好香......



仲有一碗湯"更",有豆腐、菜、蛋、姑.....


真係唔明點解日本d鍋入面d菜咁甜.....


我就覺得上面果個冷面抵好多﹗



其實已經好飽,不過Justin都叫多左個甜品﹗


我勁鍾意佢入面果個布甸﹗好好好好好好好好味.....


沒有留言:

張貼留言