2012年2月27日 星期一

姐妹會

大家傾下姐妹裙、當日RUNDOWN,分工,玩新郎遊戲,輕輕鬆鬆就完左第一次會議﹗

我分左其中一樣工作就係創作愛的宣言,原來網上面都幾多EXAMPLE~~~

有D仲講埋邊度有得整(尖咀百利),唔洗自己痴﹗遲D去睇下先﹗唔知IWIN 覺得點呢??



今日我要娶老婆,因為我已經大個

最想有個安樂窩,仔仔女女一籮籮

唔駛一世食白果,從此生活樂趣多

老婆規矩雖然多,對我嚴厲要求苛

終日囉囉又唆唆,對我日哦又夜哦

但求老婆笑呵呵,一一遵守又如何

成份糧比晒老婆,速磅cash快夾妥

每月家用任你?,剩番散銀得幾個

無得再飲酒唱歌,乖乖在家同妳磨

捶骨推拿同按摩,家務我做快又妥

洗衫煮飯唔懶惰,洗完碗切埋生果

用完掃把用地拖,順手洗埋個廁所

若然我有咩做錯,激到老婆把幾火

跪地斟茶猛耳朵,以後只企唔敢坐

日後唔敢口多多,求求老婆饒恕我

將來我頭髮稀疏,大肚腩個背又駝

癡癡呆呆戇夾傻,如果你唔嫌棄我

在座各位聽清楚,老婆老婆嫁俾我!
最聽話的老公
給至愛的老婆大人 (新娘名稱):


經濟大權在妳手,每日廿蚊我就夠

洗衫煮飯無叫抖,做牛做馬又做狗

老婆生日年年有,一定送車又送樓

外母竹戰場場贏,斟茶遞水好幫手

豬朋狗友約飲酒,老婆say no無得走

見到靚女掉頭走,如果唔係打到嘔

努力搵錢養成竇,朝六晚九唔駛抖

床上功夫識唔夠,記得請教D老友

今日決定接妳走,與妳永遠長廝守

兒孫滿堂福氣夠,共諧連理到白頭!


最聽話的老公仔 (新郎名稱)上

我愛(新娘名稱)情不變,

一生為奴無怨言,買?煮飯我做先

洗衫拖地我都掂,家用俾足無拖欠

名牌任買隨得妳,最緊要係妳歡喜

唔嫖唔賭唔食煙,篤波賭馬問你先

總之我由今日起,生命裡面只有妳

以後妳話點就點,立下此誓永不變!

(新娘名稱)、(新娘名稱)、我愛妳

(新娘名稱)、(新娘名稱)、我愛妳!

1 則留言:

  1. 我剛剛讀果段就係第三段!
    [版主回覆03/07/2012 09:47:11]我都覺得第3段幾好,第一段好似好長,不過我個FD話要自己加D特色﹗唔知最後出黎會變成點~~~

    回覆刪除