2012年2月24日 星期五

Cammino @ Excelsior Hotel



好似都有個幾月無去怡東酒店喇,見成日都食DICKEN'S BAR,於是就試下裝修完既意大利餐廳~~~

 一坐低就有包包同埋蒜頭﹗

3款都好好味,長條好脆,另外2款就好鬆軟,揀小小蒜蓉 / 點小小意大利醋好好味﹗


餐廳好似得3款湯可以叫,南瓜湯、西蘭花忌廉、龍蝦蟹肉﹗

是夜揀左南瓜湯﹗ ($98)

一開二,份量岩岩好,好彩叫左一個﹗J 講笑話好彩唔係平時自助餐飲果D﹗

呢個好飲好多~~~



主菜J揀左墨汁意大利粉($240),味道都幾得意,墨魚仔都幾新鮮~~~

茄汁個味好夾個面﹗


不過是日J 因為公事同私事都有D唔開心,佢話笑唔出..........=.=

希望唔好既野快D過去,之後佢可以開開心心,而家咩都唔重要,最緊要係開心~


我就揀返自己最愛既燒羊鞍,其實同DICKEN'S BAR有幾成似,不過好似樓下平小小,好味小小 ($298)

不過呢個都好好味﹗

D配菜特別小小,芝士焗茄子、蕃茄,好味﹗

其實我都有D野唔係幾開心,媽咪呢2日又成日問住幾時結婚幾時結婚..............=.=

再唔訂酒席今年就結唔成喇~~

可能我呢排公司忙、我又唔想再迫J去計劃,同埋而家我地2個儲緊錢,我覺得好開心,無咩壓力~~~

因為我知呢一日已經越黎越近,所以我放低左呢個問題,無諗好耐﹗

媽咪可唔可以唔好迫我~~

之前都會答下佢,不過呢2日我真係連同佢地講野都唔想.............

原先計劃去韓國係想一家人去,點知前2日細佬問爸爸,爸爸話唔想去,因為我之前去泰國話過佢﹗

聽到果下我都有D唔開心,上次我發脾氣係我唔岩,但都係因為佢好唔合作,去到大皇宮門口叫我地自己入去,佢自己響門口等.............

其實同屋企人去旅行真係有好多野要PLAN,要煩,我以為可以同佢地去下旅行佢地會開心D~~~

點知原來係傷到一家人既感情,等遲D我心情好轉,我要搵個機會同爸爸講清楚,到底係唔想同我去,定係只係唔想自由行﹗

壞心情快D離我而去啦﹗

沒有留言:

張貼留言