2012年2月2日 星期四

開.心.忙.碌.

呢個星期真係好忙呀﹗不舍不覺就已經過完~~

日日公司野都搞唔停~~~

好彩都唔洗點OT,同埋最緊要有進展,所以都幾有滿足感﹗

下星期仲忙,除左開會,CONFERENCE,仲要有個COCKTAIL~~

希望一切順利,我可以一個人完成所有工作啦﹗

不知不覺又到左生日月喇~~

但係無咩特別感覺,可能人大左,都無咩興致去慶祝﹗

簡簡單單食下飯,GATHERING 下已經好好~~~


呢個星期最開心係收到遠自英國既生日CARD............

CELIA ﹗ LOVE YOU~~~

放心﹗我好快就會去英國搵你~~

(最開心係聽到你仲記得那一年我地去泰國既人同事﹗)

本來見到中國國際航空有平機票去羅馬,真係抵到你唔信﹗

$4616 包埋TAX.........我仲自己夾左假期,可以5月18出發,6月2返到黎香港

玩2個星期,順道去倫敦探下CELIA﹗

不過 J 話蜜月先去羅馬,而家唔諗住WO~~~

咁就無左次羅馬假期

雖然真係好想去,雖然話自己夾左假期,不過其實我都要就返公司時間,而家BOOK定真係太早﹗

好啦﹗我等待我地既蜜月啦~~

可唔可以快D搞掂CONFERENCE 既野,之後快D到4月,我就可以FREE一個星期諗下同屋企人去韓國行邊﹗

EASTER快D到啦﹗
 

沒有留言:

張貼留言