2012年2月4日 星期六

開會後的HAPPY FRIDAY



2月同3月都會好慘,因為應該個個星期五放工都要開會~~~

今次終於都請埋PR喇,我要FOLLOW既野可以俾返佢地﹗

個心定左小小,不過都仲有好多FOLLOW-UP~~

開完會有一下我真係想返OFFICE搞埋D野,不過最後同左CHARLES去食野﹗

星期六都係想返一返公司,不過J唔俾......=.=


是夜同CHARLES 食左火車頭越南餐室 Locomotive Contemproary Vietnamese Cuisine ,2個人叫左3樣野,蟹檬,比芽莊貴,不過多料D﹗但我都係鍾意芽莊多D~~

軟HOC 蟹卷,又有檬粉,味道都OK~~

仲有串燒,味道OK可惜乾左D~~

同親CHARLES 食野,佢都會叫酒,我又學左一款新啤酒叫333,係越南啤酒﹗

食完我地仲一齊搭車~~

其實認識到CHARLES 真係好幸運,佢識飲識食,又NICE,有一個咁既 "阿HEAD",太好喇﹗

仲成日幫我手做野,我有咩問題都係第一個諗起佢,仲成日請食飯~~

我會做好呢份工~~

沒有留言:

張貼留言