2012年2月18日 星期六

Dating Ceci @ California Pizza Kitchen



而家每個FRIDAY都要開完會先可以HAPPY,都慘慘地嫁~~~

CECI約我話要慶祝我生日﹗又唔介意等我開完會﹗

哈哈﹗YOU ARE SO SWEET~~

好彩是日好早就開完會,之後JOIN 埋佢,就去左TIMES 食通天California Pizza Kitchen﹗

佢一坐底就話好想食甜品




不過都要食左飯先,我地得2個人,仲要唔係大食,都食唔到D咩~~

只係叫左個沙律 +個意粉,個沙律係 WALDORF CHICKEN~~

入面有D好甜既NUTS,同提子,我揀左醋都幾得意﹗


個意粉汁都幾好味﹗

不過唔覺意2個都叫左雞~~



甜品賣相好GOOD~~~

雪糕同D CREAM都好好味﹗底下個BROWNIE 可惜唔夠熱~~~

撞返一個咁好既朋友,真係好呀﹗

沒有留言:

張貼留言