2012年2月15日 星期三

夢一樣的情人節


❤❤2012年2月過完生日就到情人節﹗呢個係我地一齊過既第5個情人節,亦係佢為我準備最多驚喜既情人節



我要好好記低,好似發夢既呢一日~~

(YAHOO UPLOAD 相有問題﹗)

2月13,我地一齊過12點,一切都同平時一樣﹗



返到公司,大約10點左右,收到花店電話" CHERRY 小姐,我地半個鐘之後就會送D花黎你公司,你O 唔OK呀!!??"

果下我真係有諗係咪打錯,我好白痴咁問佢送去邊個地址

再次確認地址正確之後我就SMS 問J 係咪訂左花俾我﹗果下其實我好興奮,好開心~~~

❤❤

而J就覺得好搞笑,點解花店要打俾我!!!???

其實收到你送既花真係好驚喜,係5年黎第一札﹗

終於12:30 鮮花、朱古力、心意CARD到手,果下心情唔識形容,總之好開心﹗

11支紅玫瑰,真係好大札~~❤❤

因為朱古力縛住左我無開,D同事笑問"入面其實係咪求婚介指"

心意CARD入面寫左一句英文,真係好令人感動﹗❤❤

我只係整左朱古力,不過無帶出黎,於是J 就幫我過去九龍羅,仲過返黎接我放工~~~

太好喇,我又可以分D朱古力俾同事,又可以情人節正日俾份小禮物佢﹗

我羅住D花、朱古力同佢一齊離開,D同事走哂出黎睇住我地走




之後我地搭車返屋企煮飯仔,一早星期日就買定材料,朝早加左調味落D雞~~~

點知撞正大塞車,我地就玩下影相自娛,路人甲忍唔住幫我地影合照﹗

雖然J 話張相有D相衰,不過我覺得好搞笑~~



返到去,我就整焗雞,EASY 放去焗爐,中間加小小蜜糖,不過因為個爐唔夠熱足足焗左45分鐘﹗



J 就整左西芹帶子、煎羊排、仲煎多件雞扒~~~



 
我整多個上湯豆苗就開餐喇﹗



個雞唔夠入味,不過好滑,下次會再整多次~~

 


好大隻呀﹗


我地好似第一次響餐台開飯,雖然屋企有人有小小搞笑,不過UNCLE都知我地2個一向都SWEET❤❤﹗

不中不西情人節餐~~






唔該uncle幫我地影相~~~




食完飯,佢執好台之際,響房羅左個MIU MIU 紙袋出黎,仲有張CARD,我呆左一下



唔係買左MIU MIU銀包俾我呀....................



WOW~~~我以為收到花、朱古力同埋心意CARD已經好多﹗真係估唔到.............

我真係好感動,J 對我越黎越好,好愛鍚我,我真係唔知講咩好喇,除左多謝都係多謝~~~



佢用左我地以前D相整左個WALLPAPER,真係冧屎人呀﹗




仲去郵局整左一頁 J ❤ C 紀念郵票~~~❤❤



張CARD仲有好多情話﹗




食完飯仲有蛋糕~~


都幾好味﹗唔太甜,係我最like 既cheese cake~~~
 


呢個夢幻情人節真係好開心,甜到漏...............

粒心心好靚呀﹗



雖然我唔係拜金女,不過有人愛錫、重視真係好開心﹗




希望J 會鍾意我呢份小小心意﹗❤❤



聽講味道唔錯嫁~~~

 


其實可以簡簡單單同佢食飯,我已經心滿意足~~~❤❤



老土咁講開心的話日日都係情人節﹗❤❤

我愛你~~

2 則留言:

  1. 佢真係安排左好多野喎...
    [版主回覆02/20/2012 12:20:46]係呀﹗果份心意,收到哂﹗HEEHEE~~~

    回覆刪除
  2. 妳男友真的是絕頂好男人,我能學到佢一半肯定冧到女友樂透半天~
    [版主回覆02/21/2012 11:41:00]其實心意重要過禮物,我鍾意佢寫既CARD、整郵票、多過買花同MIU MIU~~~哈哈......

    回覆刪除