2012年2月11日 星期六

公司Cocktail & After Dinner




IMG_0444


其實我唔多提公司活動,不過今次真係幾特別,所以都想記一記低

星期五公司得到蘭桂芳GROUP贊助響蘭桂芳有個酒會.......



餐廳有2邊,一邊FOR 飲野,一邊FOR 聽講座﹗

其實真係安排得唔錯~~~

 



最估唔到我地有幸見到DR. ALLAN ZEMEN,業介將佢視為明星~~~

所以當日都幾爆場,佢仲好好咁幫我地頒發CERTIFICATE﹗

同講左一小段TALK﹗

酒會去到差不多9點先散﹗what a nice evening!!!!???

每次有活動雖然工作量加倍,不過滿足感真係大過平時響OFFICE~~~



餐廳位置~~~

真係好旺,我都好多年無去蘭桂芳玩喇~~~

學副會長話: 飲飲食食咁開下會都幾開心﹗



之後同左FIONA、CHARLES、GARY、IAN HAU 仲有TARA 去左隔離D餐廳食飯﹗

揀左間泰+越南菜 - 我的越南餐廳 Moi Vietnam Cuisine

間餐廳都幾得意嫁,用竹同越南草帽裝飾、D燈都好特別﹗

6個人叫左青口 X 2、菠蘿炒飯、泰式炒飯、通菜、魷魚,我叫左PUSSY FOOT~~~

最衰IAN 同TARA唔識講廣東話,所以我都無特別同佢地講野﹗

是夜真係幾開心﹗ ^ ^

沒有留言:

張貼留言