2012年2月12日 星期日

高海拔之戀II (Romancing In Thin Air)



隔左幾年之後,終於都欣賞到SAMMI既新作,心入面其實都幾開心﹗

響我心入面SAMMI係一個好有型格既歌手、演員~~~

到而家都幾喜歡佢﹗

原本希望聖誕去一轉四川,因為聽聞香格里拉係人間天堂,呢套戲黎得,正是時候~~



雖然戲入面有很多美景,但總覺得比起照片小左一份 "美"

故事都幾順暢,不過就有太多重複重疊,都有小小長~~


唔知開頭果10分鐘講咩呢??

應該都係講古天樂點跟SAMMI上左山上面﹗

有一幕我好深刻,就係古天樂背住SAMMI,響森林入面行左好耐終於都搵到個出口~~~

果一刻我都幾感動,有小小毛管動﹗

愛係付出、係包容、係尊重............

係你教識左我咩係愛,謝謝你的愛﹗

1 則留言:

  1. "愛係付出、係包容、係尊重............

    係你教識左我咩係愛,謝謝你的愛﹗"呢句妳男友見到肯定甜到漏^^
    [版主回覆02/15/2012 21:25:57]可惜佢可能連我有個blog都唔記得﹗

    回覆刪除