2012年2月17日 星期五

再會一風堂



星期4過左去尖咀,因為J 買俾我果個MIU MIU有小小 " 覆痴" 要換﹗

J 話佢係響銅鑼灣買,係LAST 1,可能佢太心急睇唔到有一邊個埋口整得好差,未用已經有小小甩線

打電話CHECK過我隻桃花色只係得尖咀有5個,金鐘有2個﹗

去到MIU MIU佢先羅左2個新既俾我比較,其中一個D色同其他果D好唔同,淺色好多 - 怪,另一個個埋口整得仲差過我果個,叫佢再羅﹗

佢話無哂,好彩我地打左電話知道有5個,原來有人HOLD左,HOLD左果個個口做得好D,不過都係有D膠水碎~~~

換完之後我同自己講下次唔會再買MIU MIU(除非個款好鍾意),因為我覺得俾左咁多錢,應該做得好D,可能而家一萬幾千已經係好小錢,根本不值一提~~



換之前羅左飛食一風堂,大約要等40個籌,換完返去仲要再等30個,好彩之後去得好快~~

入到去先睇食咩,上次試左白丸,今次J 食赤丸,我食雞湯拉面﹗

仲叫多左個叉燒角包,上次已經想食,味道都唔錯,包包好軟棉棉~~~


J 果個無蛋,當然又加一個啦﹗

好生呀,不過日本蛋真係好好味,我地遲D又試下整先~~~



赤丸應該同白丸一樣用同一個湯,不過就加多小小豆瓣醬,撈埋一齊味道都幾得意﹗
J 話尖咀呢間好味過銅鑼灣



我果個雞湯好有雞湯味,有一個蛋、2塊薄叉燒~~~

味道正常,唔係特別出色~~~


個蛋就好正,半糖芯,係我最愛既質感~~~

遲D試下銅鑼灣果間先﹗

沒有留言:

張貼留言