2012年2月6日 星期一

我的快樂生日





2月5日係我正日生日,撞岩星期日,唔洗請假都可以好好慶祝﹗

原本J 話同我去南生圍,不過我地2個好懶,起左身都唔願出街,睇下片,轉下眼已經5點~~

佢訂左台7點食飯,好彩搭車去尖咀半個鐘就到﹗




佢揀左我地2年半前食過一次既瑞士餐廳~~~

好大塊牛油~~



2年前就係呢度既鵝肝令我愛上左鵝肝,可惜唔知點解呢次差左,無咩鵝肝味~~~

D黑米都幾得意﹗



J 叫左個芝士,好得意,真係一塊芝士,MELT左,再配薯仔、酸瓜 / Q 頭

呢個食法又幾MATCH,下次自己響屋企可以試下﹗



J 叫左個龍蝦湯俾我,點知太濃味﹗最後佢自己飲返~~



到主角喇,今次叫返原味,上次係雜菌,都係睇返BLOG先記得之前食左D咩﹗



好CREAMY~~

都幾好味,加埋D包包,暖暖地..........



不過真係太大窩,2個人食唔哂﹗



J係芝士怪,我地都食唔哂,證明真係好多呀﹗



原來佢一早訂左蛋糕,仲整得幾靚,原本佢想再買過個大既俾我,不過我話唔洗,因為會食唔曬~~~



MY CHERRY



係我最愛既CHEESE CAKE~~

好好味呀,鬆軟、暖暖地、唔太甜﹗



食飽飽行左陣海港城~~~

我對新BOOT,好Q﹗



水泡



朱古力士多碑利



靚靚MACARON



小矮人



叔叔太手震~~



其他擺設都好吸引~~



哈哈﹗



BEST SHOOT OF THE DAY~~~



HERITAGE 1881



其實無咩新野﹗



影左一陣相



又去返HARBOUR CITY~~



仲係新年﹗



好紫呀~~~



傻瓜唔知做咩~~~



好多花~~~LIKE~~



最後仲食埋J 最愛既乳酪~~~




好大舊呀﹗

希望我一直都咁多人愛鍚,咁幸福﹗

身邊各人都幸福快樂~~

1 則留言:

  1. Sammi ララ サミ2012年2月8日 上午11:45

    Happy Birthday ^V^
    [版主回覆02/08/2012 23:40:12]Thank you!

    回覆刪除