2013年1月18日 星期五

第2次睇執相

好彩揀完相好快就有得睇﹗

如果再等多一個月我真係會殺人,不過仲未係100% 滿意,顏色仲未係好夾,新果輯執得我太瘦..........@@



咩事成個背脊無左!!??

手臂瘦到.....@@

Sorry 我鍾情自然多一點﹗




好彩Overall 感覺幾好﹗



夜景執完再好左D,我都收貨~~



不過點解2張相顏色咁唔同~~



呢張仲係未執,真係好難收貨~~



顏色係咪有問題先??



主教山我地揀左5張..@@



轉左黃色好好多,不過好似太黃﹗

到底應該點執!!!??

要快快手話佢知要再執D咩先~~~

沒有留言:

張貼留言