2013年1月3日 星期四

Photo By Alex


影完第2日我已經打去AH 度催佢,叫佢咩都唔好整,俾左相我睇先﹗

過左星期6,日、到星期3終於都羅左相喇,我好心急,返到屋企第一時間就開左黎睇~~~

其實第一次好快咁睇,都有小小失望,雖然果日個頭同妝都好左好多,不過唔知點解Alex 支鏡影得我皮膚好差﹗

可能真係我對ALEX期望太高,Expect 唔同既野,不過好彩D 相都係AH 風格~~

忍唔住俾左幾個同事睇,大家都一致好評﹗

又要經歷多一次揀相既痛苦,仲要響之前果6X張入面再揀,原來有D 真係我同J 都麻麻,我地分開揀自己鍾意既,有2票既留低,原來只係3X張有齊2票﹗

以下幾張我真係好鍾意~~














夜景雖然都唔算好出色,不過已經好左好多﹗

At Least 我覺得自己個樣好左好多~~~


沒有留言:

張貼留言