2013年1月23日 星期三

海嘯奇蹟 (同Ceci 第一次睇戲)

印象中應該係第一次同Ceci 睇戲,中學果時真係太窮,根本上無錢~~



套戲係我揀既,Ceci 同女朋友仔一樣咩都就哂我﹗

不過並唔係想像之中咁感人,同埋D 畫面好震,我揀得前左,搞到睇完有D暈



我以為會講多小小海嘯,點知只係成套戲10份1,其他都係講之後..........

但可能唔夠深入,其實有時睇新文仲震撼~~~

Overall 唔係太特別,有D畫面有小小嘔心,不過比想像中小


第一次同Ceci 睇戲~~~



之後其實我唔係好食得落野,好彩行左一陣好左D﹗

最後去左食豚王,今次試左黑王同埋揀左淡味,好味D,不過唔知點解而家食咩拉面都覺得普通........@@

沒有留言:

張貼留言