2013年1月19日 星期六

北京Day 5




黎到最後一日,要去既行程都去哂,只係得返鳥巢 & 水立方~~

我地先經過奧林匹克公園,當日都好凍呀﹗



清洗進行中........



外觀烏巢,其實咁樣都幾搞笑~~

肥豬飛躍烏巢~~



跑過~~



水立方游泳~~


原來當日有比賽,原本我地入唔到,不過導遊買左第2隻飛俾我地﹗

太好彩喇,有得睇埋比賽~~




世界杯系列賽,應該都唔係好弱~~




平時比賽池一半﹗



不過都有外國型男睇﹗



正呀~~




計分~~



不過都唔係好多人,有機會響呢個地方游下真係幾唔錯WO~~




走前快行左一陣~~



倫敦巴士~~



電話亭~~



比想像中細好多~~~

我地之後去左腳底按摩,其實一早知道佢地會SELL 浸腳既藥,媽咪又中左招, 佢本身有靜脈曲張,佢地講左好多次西醫/ 中醫會醫唔好,媽咪聽到好心動,不過佢一開口就係買一萬八,真係太貴,最後都買左九千幾蚊.............@@

最緊要媽咪浸完覺得好,不過佢浸浸下醫院就幫佢做左手術,所以有無功效!!?? 真係不得而知喇﹗

媽咪話做完手術完全康復之後再開始浸~~



之後去左食巴西燒烤,應該都係麻麻地,只係記得有人每張台問一轉食唔食佢手上串肉...........@@

下一站去左秀水市場,我應該用北京戶內女人街商場黎形容﹗

入面賣好多假野,J 好想買隻IWC,不過佢開價太低,俾人笑左幾次.........@@

最後都係咩都無買﹗



之後就去機場喇﹗再見北京,我感覺上一世人一定要黎呢個地方一次~~

下次有機會自由行試下先 =]

1 則留言:

  1. Sammi ララ サミ2013年1月21日 上午9:37

    清洗進行中........我以為係表演 =___="
    肥豬飛躍烏巢
    [版主回覆01/21/2013 11:37:45]

    回覆刪除