2013年1月9日 星期三

佈置 背板圖


上次講到我地12月頭見左佈置公司既Rio,揀左 Dirty Pink 做我地場地既主色﹗

過左2星期左右,佢就俾左個初步既Draft 我地睇,其實一望果下覺得有D怪,中間一定唔係Dirty Pink 啦~~

太Pink 唔鍾意﹗

仲有個Logo 其實無 Design 可言

唔知點解總覺得同我平時睇既JNC 感覺有D唔同﹗

顏色佩襯得唔好~~

之後我叫佢Revise ,仲俾左小小Idea 個Logo 我想點Design~~

" 對於個logo我有個諗法,如果係JC二個字母,有可能design到好似二個人背靠背感覺嗎?"



之後最Upadte 收到呢個Design,中間改深色左﹗

側邊個拉布想整返白色,應該會仲襯~~

不過個Logo 完全唔掂,只係將2個字調左位﹗

其實係咪我要求太高!!??

要叫佢再跟跟先............@@

沒有留言:

張貼留言