2013年1月28日 星期一

希臘女神制成品

其實個幾月前希臘女神已經有得羅制成品,不過因為驚羅完唔知放響邊,所以一直拖﹗

見去開Marco Polo 羅帖,所以順路羅埋,仲睇左一陣J 既禮服鞋~~

仲未睇岩,估唔到J 仲難搵過我



見到幅油畫我知道自己無揀錯,因為真係Feel 到好開心,仲有2本細相簿,3張大中小相 (其實D相有咩用??)


塊簽名布好細,根本用唔到,不過我覺得都揀得唔錯......

呢輯唔洗錢,完全無壓力,反面覺得唔錯......@@


之後行過去MP,見到海港城D得意擺設又忍唔住影左一陣相~~~


不過我地部機真係差不多喇,Focus 唔係幾好﹗






都會引起我地想食下朱古力 / 甜品


J 真係肥左好多.........咩事結婚先黎肥仔.......@@


最後我地響MP 太子酒店買左個新鮮出爐Cheese Cake﹗

真係又平又好味呀﹗


好味呀

羅埋帖就返屋企打邊爐﹗開心~~

1 則留言:

  1. 塊簽名布靚呀!!
    [版主回覆02/04/2013 09:47:57]可惜好細~~

    回覆刪除