2013年1月1日 星期二

除夕邊爐


倒數2013,我地今年揀左同其中2個兄弟過~~

估唔到我連除夕都有得放早,之後就去wellcome 買野﹗

買左d 菜、蘿蔔、蕃茄、粟米、薯片﹗

再去灣仔街市買左菇、丸、蜆、羊肉、蠔、芋絲、響鈴.......

我地就返去洗野,eugene 同 狗狗 就返屋企羅野.......

由8:30 開始一直打到11點幾,太多野食唔哂﹗




我地就玩鬥地主,邊個輸就要揀一件黎食~~

個味爭湯底,濃到好得人驚......@@@




因為屋企得呢副反轉既toy story啤牌,真係玩到我地幾個傻.......XD




食飽飽仲開左幾支酒玩.......

佢真係痴痴地,大口大口咁飲Gold lable、gin、紅酒~~~

望到都驚........

最後仲食埋蛋糕﹗好爆笑又滿足既2013 新開始~~

沒有留言:

張貼留言