2013年1月19日 星期六

超正利群烤鴨



原來北京D BLOG仲未打完,今次快快手打埋先~~

去完手信店我地決定唔跟團友去食飯﹗

向目標利群烤鴨進發~~



我地今次揀搭地鐵,唔知歷史有幾耐,不過入面感覺都開始舊,保養做得唔好~~

最近手信店之地鐵站積水潭站﹗



落左車由地鐵過去都幾遠,好彩佢都幾出名,沿路問人都OK﹗

終於都去到門口,我地一早打左電話留位,等左一陣就有位喇....



D 鵝就係用呢D 木烤出黎..........好舊式呀﹗



經過門口已經見到個爐,真係用柴@@

真係聞到香味嫁..........




我地叫左個2 人餐,主要係食鵝...........

好靚仔呀...........




師傅片完就係咁,不得不讚下佢個皮,好薄、但又好 `煙`UM~~



阿姐影到咁都算叻!!!









2人餐咁多野食,我地3個人依岩岩好﹗

對面黎自Austria 既一家人食唔哂!!

一鴨2食,好正,無記錯應該係紅燒,其他3碟唔係好記得Lu..........




大廳,其實真係有D殘﹗




之後我地行左去天安門果邊,不過應該係因為18大,好多民警,氣氛有D怪﹗

我地行左好遠都搵唔到地鐵,最後都係搭左的士返去﹗XD

仲有最Last一日﹗

沒有留言:

張貼留言