2013年1月27日 星期日

Wedding Logo

之前JNC 整俾我地Comment 既佈景背版上面有個LOGO,不過唔岩心水,於是我自己上網搵左幾個Reference.

連Reference 都搵埋,照理應該好易﹗

不過我地又唔想叫佢照Copy,所以Send 左幾個款,之後佢Send 左呢幾個款俾我地揀﹗


第1個唔鍾意~~

第2個OK,不過D 字有D唔係幾岩心水,JC 又唔清楚~~

第3個個框好似最正,不過入面唔OK﹗

又唔知要等幾耐先有UPDATE 睇喇,不過我地好心急印貼 & 整印...........

早知再早小小開始,同埋一早搵定岩心水俾佢地照住黎整,而家來來回回浪費左好多時間~~

希望快D 搞掂啦﹗

沒有留言:

張貼留言