2013年1月8日 星期二

姐妹化妝

原本包左姐妹裙都唔想再搞化妝,不過因為我個化妝師只係整我一個﹗

要搵個For 媽咪 & 伴娘~~

早前仲收到MC 要求都想化﹗

我6個姐妹入面,Iwin 完全唔化妝,Winnie又想化~~

咁無理由包其中2個唔理其他,所以都想包埋其他人﹗

不過搵化妝既過程我發現真係好難搵到個人人都岩心水~~

所以決定唔鍾意我搵果個既就由佢地自己出面再搵﹗

有時真係迫得自己太緊,會好唔開心~

原來姐妹化妝都幾貴,$2XX - $400都有﹗

多得同我同日結婚既KELLY 介紹,而家Confirm 左 CY MAKEUP PRO




Photo Copy From CY MAKEUP PRO

雖然Confirm 左,不過老毛病都有時不時發作,好擔心果日化得D 姐妹唔靚~~

不過我做左自己能力可以做既野,咁就夠喇﹗

希望果日大家都好靚~~

呢間髮型整得唔係幾好,要叫D姐妹自己諗定想要咩STYLE,再叫佢整應該會好D......

日子真係越黎越近,真係開始緊張,開始失眠,希望快D印完貼放心D就會好轉啦﹗

沒有留言:

張貼留言