2013年1月26日 星期六

印貼


原本想早小小開始派貼,因為我地結婚始終係長假期﹗

驚好多人去左旅行,不過因為LOGO, 相,樣樣野都未得,所以一直拖~~

同事話係時候開始問人黎唔黎,所以又開始做野喇﹗

都真係有幾多人會去旅行,不過而家無得擔心,盡人事順天命...........

我以為貼幾日就可以印好,點知.................原來平時印貼要預一個月,加上因為新年,有D公司唔接訂單,有D要到3月中先俾到貨,好彩之前用過一間Printing Shop,自設工場,係貴小小,不過4日起貨,真係好勁﹗


酒店張帖其實咩都無,一邊暗花,一邊咩都無﹗ 不過簡單我都接受到﹗

我地上去傾左用咩色做燙金,之後整埋個內容就可以印喇,我怕錯,問左雙方父母,酒店 confirm 地址﹗

酒店都好好,早一日打去,之後就可以去佢Reception 羅Card,我要求左200,預多小小,希望酒店唔收附加費啦~~

唔知出黎靚唔靚仔呢!??

好期待呀~~

之後又去左食牛記,原來做到4 月就唔做喇,希望係搬唔係唔做啦﹗

不過唔知係咪個個都把握最後機會,我地無BOOK既都等左半個鐘合~~


今次試左新野,鹹魚雞粒炒飯濾食得出Wok 氣),煎肉餅 (呢個真係堅好食,肉餅入面有小小鹹魚味,真係好香又脆~~)

一碟有8件,我地食唔哂,第2日焗返熱一樣好食~~

牛腩煲又係招牌菜之一,好清、牛腩無渣,好軟身,又有牛味.........@@

雖然牛唔係我杯茶,不過都試得過~~

仲有就係J 最愛咕肉﹗都好味﹗

最後仲有糖水,今次係蛋花薏米,好味~

1 則留言:

  1. 想問淘寶氦氣可share link嗎
    [版主回覆02/01/2013 11:22:00]因為係同事幫手,我都唔知呀~~

    回覆刪除