2013年4月14日 星期日

3 文魚頭湯 - 初嚐


星期六 J 要返工,我訓醒就出去搵佢食晏,原本想去則魚涌食Brunch,不過佢臨時話想同同事飲茶~~

我去到已經遲左成個鐘,因為塞車加上白痴地搭錯線..........@@

之後我地去左太古睇戲,攻元2077﹗

Tom Cruise 真係好勁,雖然老左咁多,不過都仲咁靈活,唔知道幾十年後地球會係咩樣呢!!??

其實生活就係咁簡單,有自己屋企,同自己鍾意既人一齊,2餐溫飽,就算係種菜都開心~~

睇完就買送返屋企煮,其實我地2個好愛3文魚頭湯,我地見平平地有大半個,於是買左個黎試下﹗

是夜晚餐,壽司、3文魚頭湯 & 啤酒青口~~




先煎一煎青口個殼,之後加入啤酒﹗

不過因為今次隻啤酒太苦,所以麻麻地...........



魚頭湯就好易,先煎一煎香,之後加入面鼓水,煲6分鐘搞掂﹗

呢個真係不得了,一人飲左一大碗,D 肉都係好好食~~

下次J 話會有信心俾我試下煲第2D 湯﹗

要加油先得﹗

沒有留言:

張貼留言