2013年4月27日 星期六

家中邊爐

明明天氣開始熱,不過唔知點解又好想打邊爐......

所以早前已經約左班朋友黎我地(老爺奶奶)屋企~~

平時DADDY 星期五會返大陸,點知呢個星期留左響屋企,希望我地無嘈親佢啦﹗

因為我地真係俾人投訴,要收細聲浪,第一次JA.............@@

除左呢段插曲之外,其實成晚都好開心呀﹗



我、J、Andrew、Jonathan、Celia 好準時收工就去Shopping 喇﹗

買左肥牛、羊、菇、豆腐、丸、蝦、蠔、花甲.........

菜前一日媽咪幫我買左~~

今次3樣海鮮都好正WO﹗

湯底就係用小肥羊、一辣一唔辣~~

因為要等埋蘇菲,所以我地班女仔,遲左返去,班男人已經洗好哂野﹗

好早8:15 已經開始食,食到10:30,之後開始傾傾傾..........

唔知呢,雖然男女都有小小分開玩,不過同住Celia, 蘇菲同Yvonne 講返以前D 搞笑野,真係笑到反肚﹗

而Yvonne 真係跌到4腳朝天

話說當晚伴郎倒左半支啤酒落地,佢地問我地拖響邊.........@@

其實我真係唔知放左響邊,睇黎我真係要試下做家務...XD 

等我新屋搞掂,等我再安排下大家黎玩啦﹗

It's really an enjoyable night.....

沒有留言:

張貼留言