2013年4月8日 星期一

麥太生活

不知不覺結左婚都一星期,呢一個星期都只係返左一日工,其他時間都係同麥生去左食玩買............XD

雖然仲未有時間UP 返婚禮既點滴,不過都好想記低成為麥太之後既生活到底有咩變化﹗


結完婚第2日,特登由加拿大返黎飲 & 做兄弟既麥生表弟要搭飛機返去喇,所以佢要去送機,我地食完早餐之後,佢就出發去機場,我就留低執好酒店既野~~

早餐都幾多野食呀,夠4個人食,J 果個麥皮好好味呀,其他野都幾好,不過唔明點解又有果汁,又有熱飲,太多喇~~


戰地.........@@

Check Out 左之後我去還掛,等埋J返黎之後我地就搭的士去上環還埋D 裙,一切都好順利呀﹗

搞掂當然係返屋企抖下啦﹗



抖多一日星期3就去左北角Harbour Grand Hotel 食 Buffet~~~

望到都覺得幾多野食,雖然我婚前無特登減肥,不過胃口真係細左,所以就算食Buffet 都唔係食左好多﹗

第1 Round 蟹腳、龍蝦、火腿、生蠔.........



餐前包一杯飲品,J 揀左白酒,我揀左可樂~~



鵝肝,聞落好香,食落麻麻~~



生蠔都幾新鮮,不過無咩蠔味,J 食左5隻JA........

歷史新低~~



第2ROUND 食熱野,青口好好味,其他2樣普通,湯都一般~~



雪糕有12種味,我地試左9種,雪吧唔好味,其他都OK~~



雖然食得唔多,不過都大滿足~~

因為假期前,所以價錢貴小小,用埋85折平均一個人 $500,不過我真係唔鍾意食Buffet 喇~~



之後果日假期我地去左街買送煮飯,仲玩左BIG DAY 無機會玩既BUBBLE 機﹗好正~~



真係好多泡泡,下次要約埋童童去公園玩.......


第一次整蓄茄牛肉,好易整好好味﹗

J 整左豆鼓凌魚炒菜,不過應該程序出錯,搞到D 魚無哂味,下次應該整左菜之後先爆一爆D魚~~



4月第1日返工,放左工之後去左食炸豬扒,仍然出色,我地又食到好飽........XD



J 話想買個蛋糕食,揀左香港富豪酒店,呢個係新嫁,幾得意~~


不過朱古力怪一定揀黑森林,好彩都好味﹗



星期六過左去尖咀,因為隻甲有D閃石甩左,要去補返~~

呢間真係幾唔錯,個女仔又好傾,寫明哂價錢,唔會好似上次咁無LALA貴左一倍,遲下要寫返一篇講下今次GEL 甲先~~

整好左之後J 話想食麥當當,哈哈......咩事有咁熱氣食咁熱氣......@@



再行左陣街,買左2對鞋,1個袋﹗

終於都買左SALAD 個袋喇,雖然係貴小小,不過有麥生補貼,抵﹗

不過係驚隻色太女仔.....XD

唔襯我呢個麥師奶~~



The One 樓上Display 緊企鵝Product,好搞笑呀~~


肥仔.........

之後仲去左港威睇戲,J 揀左白宮淪陷,我其實一向都麻麻地太美國主意既野,呢套片真係太美國喇.........

雖然同而家呢個世界大環境有D似,北韓、美國、南韓、日本............

願世界和平



結婚一星期當日我地又自己煮,J 負責叉燒、炒蜆,我就負責叻沙 & 薑汁芥蘭~~

個叉燒好味到呢...............



入口即溶~~~



蜆好新鮮,不過唔夠鍋氣,同媽咪果D 真係無得比~~~



超多料叻沙,味道都幾唔錯~~

因為太多食唔哂,我地仲留左D 第2日煮米粉,好好味﹗

麥太生活既呢一個星期真係好開心,不過其實都係同平時一樣﹗

返J 屋企第1日,我好自然咁叫左UNCLE,老爺好好咁叫我改口,之後夜晚我試下叫老爺點知佢無反應,原來第一次有人咁叫佢唔識反應......XD

之後仲試過跟J 叫阿巴,不過奶奶話女仔咁叫好似唔係幾好,於是最後定案叫DADDY~~

我真係好幸運,佢屋企人都好錫我.......

我知道將來我地都會一樣咁幸福 =]

1 則留言:

  1. 溫馨甜蜜生活由始起
    [版主回覆04/15/2013 14:41:08]

    回覆刪除