2013年4月28日 星期日

SZ Visit


其實我已經好小講公司野,因為呢度只係想記下自己既無聊生活,不過今次係公司第一次有活動Outside HK~~

同埋都幾得意,所以都想記低﹗

一早6:45起身,前一晚打邊爐夜左訓,又訓得唔係幾好,精神真係好差.........@@

好彩阿Head 住我隔離,我痴佢車上去﹗

準時7:30 出門口,好快8:00就到左落馬洲,的士過去關口,準時9點前到~~

雖然今次唔係好多人,Total 10人,不過人小小仲好,羅個經驗~~

齊人就直接上左CAUPC OFFICE,之後Briefing我地一陣會去睇既2個Project﹗




KK 100,蔡屋圍Urban Renewal Project﹗



我地先由地下Zone 2  望返去Zone 1,反思Urban Renewal 對Heritage Preservation 影響﹗

居住環境改善左,係咪就係人類想要既呢!!??




一河之隔,城市及大自然﹗

人與自然既關係應該係!!??

行左一陣就食Lunch 喇,去左京基粵菜,味道唔錯,差不多RMB 100 一個人食個晏都小小貴﹗

之後去左佢對面酒店遠望呢個區既發展,要人地扮睇房,其實都有小小尷尬~~




之後去左深圳灣﹗

特別的建築物~~




深圳灣畔~~




過左橋就係白泥......

呢一日好好天,好感恩﹗

我仲有好多野可以學呀............

之後又沿路返去,過丁九橋,我見到大鴨鴨呀.......XD

沒有留言:

張貼留言