2013年4月28日 星期日

麥太煮意


其實某D 送,J 整得好過我﹗

不過有時我都會想自己試下,蒸蛋就係其中一樣~~



我記得以前食媽咪燉蛋,好滑好好味,我都想試下媽咪個整法﹗

不過失敗左,蒸得太耐...............

好彩J 都食哂...XD



J 好驚食蒸魚,因為姐姐整魚真係好恐怖.........@@

不過其實我自己係好愛食蒸魚,我真係好想蒸出黎可以好似媽咪整咁好味,呢一日早左,所以去街市買左條游水魚﹗

其實我唔知叫咩名,不過魚販話會好滑﹗

我先洗乾淨魚內內外外,之後再用SALT 揸哂佢住身,下次試下再整乾淨D 鱗,之後就用Kitchen Paper 抺乾,放入薑、蔥﹗

蒸好倒左D 水,再加油 & 鼓油..........

雖然程序同媽咪一樣,不過味道都係差小小,有D 腥~~

同埋D 肉好散,Not Good...........@@

下次再努力啦﹗

1 則留言:

  1. 慢慢練習同享受啦~
    [版主回覆05/02/2013 12:27:39]真係要再努力D~~

    回覆刪除