2013年4月29日 星期一

計劃篇

其實搞緊結婚果時都已經好想PLAN 去旅行,不過J 成日都話咁樣會太辛苦~~

唉﹗搞到我個好平既倫敦瑞士HONEYMOON,泡左湯﹗

$7200 連埋TAX, 2晚酒店,倫敦入瑞士返,唔知幾時再有機會呢.............

5月尾其實比較得閒,PLAN長途會太急,於是都係計劃東南亞~~

其實想去既國家只係仲有越南未去,J 想叫埋伴郎,我無咩所謂,但佢地叫我叫多個女仔朋友,我就唔想喇﹗

我叫左廖生廖太,伴郎都係要自己搵人.........XD

因為就伴郎考試,所以由5月轉左去6月頭﹗

最後佢搵唔到人,退出左﹗

決定左6月7飛,點知發現果個星期六學會有個Seminar,好彩未過數~~

我公司就係咁,因為得我一個,請假都唔係咁易就,又會有突發野,好彩今次成個過程我都好舒服,無Hard Feeling~~

麻煩廖太再夾同事時間,再申請假期,最後轉返去5月中,但廖生岩岩發現個passport 就黎到期要Renew﹗

雖然而家未知同唔同到廖太佢地去,不過夾日子呢個過程,我真係FEEL到廖太真係好想同我地去,夾時間大家都好交帶﹗

而家應該就係我同J 先訂PACKAGE,之後佢地羅到新Passport 之後再BOOK﹗

5月11先知羅唔羅到,之後仲要申請VISA~~

希望OK 啦﹗

Anyway 我同J 已經Book 左5月17晚去5月23晚返~~

中間會住下Resort﹗好期待,再次向新國度出發﹗

J 話2個人去佢有D 驚,唔驚啦﹗我保護你~~

沒有留言:

張貼留言