2013年4月18日 星期四

Ceci @ Wired Cafe

結左婚之後麥生好鼓勵我去見多D 朋友,其實返左工之後真係發現朋友,唔會成日見,好難好似以前咁成日打電話﹗

不過Ceci 真係會隔一排又約我,隔一排又約我

我都主動左約佢,同埋見到面大家果種講極唔完既感覺,我諗老朋友就係咁﹗




原本我地想試下咖啡弄,不過我6:15 去到排,佢話已經截左龍~~

有無咁早呀﹗

我地一早諗左Back up,就係Hysan 樓上既 Wired Cafe~~

上次試完感覺都幾好,今次同Ceci 試左新野,雞肉沙律、飯 & PanCake﹗

仲一人叫左杯Mocktail ,小小酒精都好易接受......

我地講下講下不知不覺已經3個鐘,原本仲諗住行一陣,不過D 鋪都已經關得7788﹗

多謝你用心靈聽,更知我心 

沒有留言:

張貼留言