2013年4月12日 星期五

回娘家

結完婚無耐,媽咪就同爸爸返左大陸,所以我嫁左之後10日左右先有機會返娘家﹗

哈哈﹗其實個感覺真係完全無唔同,大家都係咁食飯,好似發左一日夢咁~~

不過第一日返去J 話唔好辛苦媽咪煮,所以落左樓下食,細佬請....XD



爸爸仲唔捨得返黎,所以得4個人,叫左5樣送﹗

金銀蛋莧菜、咕嚕肉、豆腐、茄子煲、粉飯,仲有個蟹 X 係送既~~

真係食到好飽,果日咁岩同場有人擺酒,媽咪話如果將來細佬結都係咁簡單算喇﹗

雖然嫁左,不過感覺上一切都無變,我仍然都係好愛我屋企人~~

而家目標係每星期最小返去食一晚食,因為間房入面既野都完全無變,所以我鍾意幾時返去都得﹗

之後果日我都返左去,連續2晚都響自己屋企訓,仲食返媽咪送,真係好好好好好好好味,忍唔住食左好 


沒有留言:

張貼留言